fredag 11 januari 2008

Första veckan på dagis och arbetslös.

Första veckan på dagis har gått jättebra.
Igår satt jag i personalrummet hela tiden och idag var han där 2h själv.
Nästa vecka ska han få vara med på frukost, lunch och vila.

I onsdags var jag en sväng hos Hannah.
Hon klippte mina toppar.
Och så pratade vi en del... Är lätt att det blir så när man träffar Hannah. ;-)
På söndag är vi bjudna på 25-års kalas till henne.

Igår åt vi spagetti o köttfärssås.


På eftermiddagen kom Oscar o Anneli hit o fikade o lekte.
Oscar ville inte redigt låna ut sin bil till Oscar.
Blir lite rörigt med Oscar o Oscar..
Fast var nästan lika rörigt med Jenny o Jennie, så jag är ju van. haha



Idag har vi vart en sväng på stan.
Har köpt lite dagiskläder till Oscar och ett par skitsnygga stövlar på rea.
Hittade faktiskt en tröja till mej med!!!

Här provgår han sina stövlar.


Skitsnygga!


För liten för att spela tv-spel?
Kanske... men inte för liten för att trycka på alla knappar på kontrollen..


Vi har haft nattbesök här igår tills i dag.
Av Jennie.
Trevligt, trevigt!

Var ju som sagt på arbetsförmedlingen (Bläförmedlingen) här om dagen..
Alltid lika roligt..
Ska på ett par möten.
Eftersom Anders jobbar 7-16 och där med kan hämta o lämna Oscar på dagis så måste jag söka jobb i hela sverige.
De tycker att jag kan veckopendla till kiruna eller nått.
Så är det med det.

Godnatt

Inga kommentarer: