fredag 25 januari 2008

Fredag och LÖN!

Och så kom äntligen den eftelängtade fredagen.

Vår soffa har kommit!!!
Ja.. de ringde faktiskt i söndags..
Men vi har inte orkat hämta den.
Men i morgon ska det ske!
Den gamla ska Nina köpa.
Önskar vi kunde behålla den..
Vore ju bra att ha om man någon gång i framtiden köper ett hus..
Men då får vi väl köpa en ny. :-)

Idag har jag äntligen fått tag på den där personen jag sökt i ett par dagar.
Har med andra ord sökt ett jobb.
haha
Vi får väl se om det blir något, säkert inte.. :-(
Men han skulle spara pappren till hösten..
Då kanske jag behövs? :-)

Så har jag skickat ett par traderapaket med.
Pengarna börjar rulla in nu. haha
På tal om pengar..
Idag är det ju LÖN!
Och på måndag är det lön från försäkringskassan, dvs föräldrarpenning.
Kul att man får känna sej rik ett par dagar, innan räkningarna ska betalas.

Har städat hela lägenheten.
Oscar hjälpte till på slutet.
Han älskar att dammsuga.
Även om det kanske inte alltid är på rätt ställe han dammsuger...
Titta på när jag torkar golvet är också kul tycker han.

Nu ska vi kolla film, tror jag.
Om älsklingen kan slita sej från datorn...

Mina fina pojkar.


Godnatt

Inga kommentarer: