tisdag 15 april 2008

Tisdag.

Vi vaknade runt 7.
gick upp o åt frukost.
Sen var det bus o lek fram till 9.
Gick bort med honom till dagis.
Gick hem en sväng o kollade vad som hehövdes handlas..
Vid 10 var jag på möte på nya jobbet.
Blir nog ganska bra i alla fall.
Får delvis betald semester!!
Coolt.
Första gången i mitt liv. Och sista?
hahaha
Vid 11,30 var vi klara.
Då åkte jag o handlade lite.
Var hemma 12,30.
Slängde ihop några muffins innan det var dax att hämta Oscar vid 14.
Då åkte vi en svänt till Team Sportia o köpte honom en snygg cykelhjälm.
Till helgen måste vi sätta på stolen så vi kan ut o cykla.
Blir väl att cykla till dagis o  jobb sen.. är ju så nära..
När vi kom hem var det så varmt o skönt så vi ville inte gå in...
Hämtade lite sandlådesaker o bakade lite kakor.
När det var dax att börja med maten gick vi in..
Sen titta i fönstret efter pappa, äta middag, leka osv...

Inget jobb i morgon, vad jag vet.
Bra.
Då ska jag baka igen.
Skönt o ha allt fixat tills jag fyller år.
Serr nämligen inte ut som att Anders tänker baka några kakor åt mej i år heller...
Men jag hoppas på en Wiitårta.

Wiitårta

Godnatt.

1 kommentar:

Cammie sa...

Hahahah så cooolt med en Wiitårta...