onsdag 16 april 2008

Mycket gjort.

Idag har jag gjort endel..
Fixat frysen..
Var massa is i den.
Och en del gammal mat.
Så nu är den inte lika full längre. :-)
Och så har jag bakat muffins.
Maränger har jag gjort med...
Oscar hjälpte till.
Hade lite äggvitor i kylen sen kakan här om dagen...

I morgon ska jag jobba..
Lite i alla fall.
På kvällen.
Börjar lite innan 16, och sen tar det nog några timmar.
I morgon blir det dagis 11-16,30 för Oscar..

Och så ska jag lämna in bilen så han får sommardäck.
Finfint.
6500kr fattigare blev vi på det.
Tack.

godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du varit!

Vi går hos Pia, tyckte det kändes tryggast att gå där. Och ja, det är Buss-låten ;-)
Eddie fullkomligt älskar att bada, visst trodde jag att han skulle göra det men att han skulle leva loppan som en liten vild fisk i vattnet trodde jag kanske inte, inte till att börja med men det gör han .. är så kul att se :-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.