söndag 6 april 2008

Söndag.

Fredagen blev inte redigt som jag tänkt.
Jobbet ringde vid 06,35, så det blev att jobba...
Men på kvällen hoppade jag in på Vero Moda o köpte den fina tröjan.
Och så på hemtex o köpte fina nya lakan!

I lördags var Anders mamma här o åt våfflor.
På kvällen gick vi på tivoli tillsammans med Henke, camilla o ronja.
Oscar fick inte åka någon karusell.
Fast han hade nog gärna åkt bilarna som gick runt, runt, runt..
För dit skulle han gå hela tiden.
Men han är för liten o jag är för stor för att få plats i bilarna.
haha
På förmiddagen köpte jag mej en cykel!
Fast jag har bara halva ännu.. andra halvan får jag när jag fyller år.

Idag har vi vart på karlssons o kollat lite.
Och på elgiganten o Team Sportia.
Vi köpte oss en 40" LCD tv.

När vi kom hem gjorde jag trolldeg.
Under tiden den låg i kylen o blev kall gick ja o Oscar ut o lekte med bollen som vi köpte på karlssons.
När vi kom in bakade vi trolldeg...

Anders o Oscar duschar nu...
Är ett himla liv där inne.
hahah

Kommer bilder från helgen så småning om, när jag har tid. :-)

I morgon blir det jobb.

Snart ska barnet sova och vi ska kolla film o äta nya pepparchips.




Tvn köpte vi bara i vår fantasi.


Bye

Inga kommentarer: