tisdag 22 april 2008

En varmt o solig dag!

Lite bilder från igår...


Efter dagis gick vi till en lekpark.
Då råkade han ramla på näsan och skrapade lite under näsan..
Kom typ 1 droppe blod och massa snor.
Men det var så klart katastrof i alla fall. :-)
Stackarn!

När han var på dagis puttsade jag hans fönster o satt upp nya gardiner.
Han såg dom så fort han kom in i rummet.
Bilar var det på!
49,90 kr på kvatum.
Rea var det.

På kvällen åt vi lite blåbärspaj för att fira min födelsedag. :-)

Blev såklart lite ANJA när pajen inte ville upp på skeden.
haha

Igår fick jag inte så mycket paket.
Typ inget faktiskt. :-(
Fick dock en chokladkartong av Anders.
Och jättefina blommor av Hannah, Robert o katterna. :-)
Hoppas på ett paket på fredag.
Och så blir det ju lite på lördag, hoppas jag. :-)

Idag hämtade jag Oscar på dagis vid 13.
Åkte sen ut till Camilla o Ronjas pakering.
Vi gick en sväng till Lager 157.
Köpte 2 st enkla linnen.
Hade behövt jeansproffset Hannah. :-)
Efter Lager satte vi oss på fotbollsplanen som är mitt emot.
Oscar o Ronja åt lite banan och Oscar sprang runt lite...
Jagade fåglar och hoppade på brunnar..
Var jättevarmt o skönt!
Sen gick i hem.
Lagade lite mat när vi kom hem..
I kväll blev det en tur till kvantum.

I morgon ska jag till blomsterlandet.
Ska kolla om jag hittar några fina krukor o blommor till Oscars fönster.
Jag hoppas han är mogen för att ha blommor i sitt fönster nu.
HAHA



Godnatt på er!

4 kommentarer:

Barry sa...

bebis.. mogen??
nä va???

är han det???
*AHHAHA*

Du får inte öppna ditt paket förens LÖRDAG!!!
AHAHAHAHAHAH LÖRDAG!!!

Barry sa...

http://nsidernews.com/wp-content/uploads/wiifit1.jpg


yes!

Anonym sa...

Snygga gardiner! :)

Anonym sa...

Oj sov han så länge då, vilken lyx för dig. Men sov han så länge när han var som Eddie oxå, 5 mån?
Imorse sov min lille älskling till 7.oo ialf, så vem vet han hade kanske bara två morgonpigga dagar :-)