torsdag 28 februari 2008

SOL!

Idag har det varit SOL!
Superfint väder!

Oscar o jag började dagen med att gå ner till bilen o undersökte solfilmen.
Gick sen o lämnade Oscar på dagis och fortsatte sen med solfilmen.
Tog en stund att få bort... Orkade bara med en av rutorna...
Åkte till Engströms o köpte en antenn.
Vidare till Willys.
Anders shampoo var slut.....
Sen vidare till ÖB.
Köpte en burk att ha spagetti i..
Och lite andra bra o ha grejer.

När jag kom hem tog jag bort solfilmen på den andra rutan.
Gick mycket lättare o fortare.
Nu är det bara att besikta om bilen.
Mohahha

Fixade lite hemma innan det var dax att hämta Oscar.

Vid 16 kom Jennie o Mathias på besök.
Straxt efter kom Anders hem.
Jag Anders o Oscar åt mat o Jennie o Mathias ville ha fika.

Anders rymde till OnOff och kom hem med en bärbar dator.
Han har vart sååååå avundsjuk på mej sen jag köpt min.
Men han ska ha kvar sin stationära dator.. så han ska 2 st.
Onödigt!
Eller hur?

Kollar på "Du blir var du äter".

Godnatt.

Inga kommentarer: