söndag 10 februari 2008

Helgen slut....

Jaha... o så var helgen slut...

Idag har vi varit en sväng hos Oscars farmor...
Han ville låna hennes badkar.
Han är helt vild i badkaret.
Sen kom Camilla, Henke, Ronja och Snoddas förbi..
Vi fikade lite med äppelpaj.
Kom på att vi inte hade ätit middag..
Så det blev Corner.
Orkade inte laga mat.
Direkt när vi klev ur bilen utanför så började Oscar brumma...
Han kom visst ihåg den stora bilen där innne... som man kan stoppa i en 5kr ooch åka en tur.
Men bilen var borta.
Tror han blev lite besviken.
Men bollhavet var ju kvar.
Korv, mos och mjölk på Corner gillar han...
Och så en leksak så klart.
Idag blev det en polisbil.

Imorgon är det jobb igen.
När jag jobbar vill jag inte jobba och när jag inte jobbar vill jag jobba...
Sjukt...
Aldrig blir man nöjd..
4 arbetsdagar och 3 lediga dagar varje vecka tycker jag låter bra.
Då skulle jag vara nöjd!
Mer än nöjd.
Supernöjd.
HAHAHA

Kan det bi fredag klockan 16,00 nu?

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får tänka som så att om det var fredag och helg hela tiden skulle man ju inte ha någon helg att se fram emot ;-)
Och det där med att aldrig vara nöjd när man jobbar/är ledig , tja du vet ..så lär det nog alltid kännas ;-)

*Ge Oscar en bamsekram*