söndag 3 februari 2008

Deppsöndag..........

Nu är jag deppig.
Helgen är redan slut...
Nu är det en veckans jobb.
Börjar ganska lungt i morgon. Bara 6,5h jobb.
Men är ett par skitställen jag ska till.

Efter jobbet kommer Hannah.
Kul!

Efter att jag såg den där sidan som jag länkade förut så var jag tvungen att baka en kladdkaka.
Blev en Chokladtårta från Låxbo.
Men Anders bara gnäller o säger att det luktar äckligt o att han får onti huvudet. :-(
Fattar inte att han INTE kan tycka om kladdkaka som är så gott.
Jaja.. Hannah har lovat att hon ska hjälpa mej att äta upp den. :-D

Idag har Oscar varit hos sin farmor ett par timmar.
Jag får nästan lite dåligt samvete när han vi lämnar bort honom på helgen när vi umgås så lite i veckorna nu. :-(
Men farmor ville ju så gärna ha honom. haha
Under tiden han var där passade vi på att städa lite och så fixade jag med min dator.
La in lite program o så.
Nu är jag nästan nöjd med den...
Skulle dock vilja ha xp i stället för vista...
Vista är bara skit.
Och så lacka den lila såklart. ;-)

Nu ska vi kolla LOST.
mohahahhaha

Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yippe LOST ;-)