måndag 4 februari 2008

Måndag.

Första dagen av veckan är avklarad.

Just nu har vi 4 st (5 om man räknar amigan) datorer här...
Min o anders på skrivbordet.



En bärbar som är här på service ligger på soffbordet..

Och min gamla har fått en datohörna på golvet.

Denna försvinner snart. Är såld.

Igår såg det ut såhär när Oscar åt frukost...............
På golvet o väggen o läsken osv....


Men när han är såhär söt i sin snygga I LOVE MILK-tröja så kan man inte bli arg....



Idag slutade jag jobbet lite innan 14,30.
Eftersom man gärna inte ska hämta på dagis mellan 14,30 och 15 (eftersom de äter då) gick jag hem o tog en snabbdusch.
Hämtade sen min söta son.
Sen kom Hannah.
Vi pratade lite skit o fixade till middagen.
När Anders kom hem åt vi mat, Hannah åt kladdkaka. :-)

Nu ska vi kolla LOST o sen sova.
Är ju jobb i morgon......

Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... man skulle ha ett kök helt i kakel som i den där gamla ikeareklamen när de bara sliter fram högtrycken och blåser av allt kladd ;o) oscar hade en riktigt jobbig period när han bara kastade all mat på golvet, men det har "peppar,peppar" blivit bättre. hoppas det håller i sig.

tackar för kommentarerna i min blogg. förstod svärmor min stickbeskrivning?

kram kram