lördag 9 augusti 2008

Vuxenstol

Idag när jag o Oscar skulle äta lunch så skulle han absolut sitta på en vuxenstol.
Efter som det nu mer är han som bestämmer i detta hus så fick det bli så.
Med en extra dyna gick det kanon.




I förmiddags var Linnea o Sofia här o lekte o fikade.

Var bilutställning på stan idag.
Åkte in o kollade lite..
Blev en sväng till Lager152 också.
Köpte 2 toppar till mej för 20kr styck.
Och ett par kortbyxor till Oscar för 29kr.

Har varit en snabbis hos Hannah o Robert.
Där gosade o klappade Oscar kissen.
Han försökte få kissen att ta en boll i munnen...
Men det gick inget vidare..

Igår gjorde jag ett kap.
Köpte lite hudprodukter från USA.
Ett jättebra märke som jag köpt när jag varit på ansiktsbehandling.
Jättedyrt, men drygt!
Skulle jag köpt dessa produkter i sverige skulle det kostat ca 950kr.
Från USA fick jag betala 550kr inkl frakt.
Skitbra ju. :-D

Idag har jag beställt en piketröja till Oscar, med personligt tryck.
Skickade in massa sträckkoder till barnmatsbukar..
Då fick man en kod så att man kunde beställa en snygg pike/kortärmad tröja/body gratis!

I morgon bär det av till Astrid Lindgrens värld.
Oscar har läst Pippi o Emilböcker.
Pippi sover med fötterna på huvudkudden och hennes häst äter äpplen.
Emil har alltid hatt o hissar upp sin syter i flaggstången.
Det vet Oscar.

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej hade ni kul på ALV?? naddis å jag ska dit i morgon ( måndag)
=)