torsdag 28 augusti 2008

Trött, tröttare, tröttast

Har haft några  trötta dagar nu.
Då jag somnat när jag lagt Oscar...
Och så vaknat lagom tills det var läggdax....
Men nu är jag här igen.

Vad har hänt sen sist?

I tisdags kom Jennie o Mathias hit.
Oscar fick paket!
Dock fick vi inte igång bussen han fick...
Så den fick följa med dom hem igen.
Oscar säger doktor buss dagligen.
Tror han saknar sin buss..

Onsdag sov jag som sagt.....

Idag kompade jag o gick hem lite tidigare.
Åkte till Netto o hanlade lite.
Och sedan Outlet Sport nere id hamnen.
Det var 50% på ALLT där.
Jag köpt ett par skor till mej. (Dock skulle de vart en storlek större, men det går. haha Det var ju billigt.)
En långärmad tröja med dradkedja till mej.
Och en t-shirt till Anders.
Det gick på totalt 180 kr!!!!!!!!
Värsta billiga!

I  morgon kompar jag nog vid 12.
Oscar ä snoig o hostig.
Vill inte att han ska vara så länge på dagis...
Bättre o vara hemma o vila så att han inte blir sjuk till SEMESTERN!!
Är ju sista arbetsdagen i morgon!
Coolt.

Oscar har fått en duk på sitt bord...
Han provade direkt så att det gick att köra med bilarna på det..
Det gjorde det. Pjuh.


Och så räckte det till fönstret med.

Godnatt

2 kommentarer:

Anna sa...

vad läckert med spindelmannen och smart att lägga det i fönstret med... **lånar den ideén om det är okej** vart ska ni åka på semester??//Anna

Anonym sa...

Verkar som många är trötta nu...
Pigga på dig ;)
Eller är det nåt på G i magen ...;) för då blir man ju oxå tröttis.