tisdag 5 augusti 2008

Labil dass

Bara regn hela tiden. :-(

Oscar blev jätteledsen o arg när Anders lämnade honom i morse.
Stackarn, han förstår väl inte varför han ska dit igen när han vart hemma så länge nu.
Men han lugnade ner sej efter ett tag..
O sen lekte han med bilar, hoppade i vattenpölar, åt, sov, lekte med bilar, bilar, bilar osv...

I dag hämtade jag mitt rea-hm-paket.
Det var inget roligt.
Tröjan jag beställt var "tillfälligt slut, vg gör nybeställning".
Stod ju att allt var i lager. :-(
Och så var det ett par bikinitrosor, 1 storlek mindre än de jag har..
Tyckte de var lite stora, fast lär ju inte anändas mer i år ser det ut som.
4 st-tröjor till Oscar. De är nog lagom till våren..
Och så ett par shorts till Anders..

I kväll har jag o Oscar varit ute och träffat labil dass (Lastbil glass = Glassbilen).
Det tyckte han var spännande.
Regnet öste ner, men han satt så stilla i sin vagn o väntade på att få sin påse med glasspinnar.
Försökte inte ens klättra ur och hoppa i en vattenpöl.
När vi ändå hade glassbilen på besök köpte jag Centerstrutar.
Snordyrt, så nu hoppas jag de är goda!!
95kr för 8 st.
Och så en fin glasstårta, som vi skulle haft på kalaset i söndags. :-)
Men vi får ha den på nästa kalas i stället.

Snart är det läggdax.

godnatt

Inga kommentarer: