söndag 3 augusti 2008

Jag mår dåligt!

I dag har vi kört gokart!
Var jättekul, som vanligt.
Och inget regn var det.

Kalaset fick vi dock ha inne.
Men det gick bra det med.
Han fick massa paket.
Det bästa var nog en buss och en motorcykel.
Jaa, små leksaksgrejer såklart.

Efter kalaset åkte vi ut till lysingsbadet..
Flyttade hans bilstol till Tonnys bil.
Sen lämnade vi honom där..
Vid 21 fick jag ett sms att han sov.
Så det gick tydligen bra att sova i mormors husvagn.

I kväll har jag packat ner hans polishus.
Och så har vi monterat hans present som han ska få i morgon när han kommer hem.
Ett litet bord med 2 st stolar.
Ligger lite paket på bodet också.
Och så har jag byggt en tågbana..
Så att han kan prova sitt lok som han fick idag.
Ett lok som går på batteri som drar runt vagnarna.
Coolt, sådant fanns inte när jag var liten.

USCH....
I morgon är det jobb.
Har inte mått såhär dåligt på LÄNGE...
Är så skönt o mysigt att bara ta dagen som den kommer.
Sätta sej i bilen utan att veta vart man ska..
Åka till något skönt ställe o mysa med mina pojkar.
Jobbar 4 veckor nu... och sen har vi 1 till ledigt i september.
Men det känns jobbigt i alla fall.
Fast vi kan ju inte klaga på vädret.
Var dåligt i går och idag..
Annars har vi haft sol.

Godnatt....................................................

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS på Oscars födelsedag!! :)