lördag 2 augusti 2008

Myggor är dumma.

I dag har det regnat.
Det är tråkigt.
Fast ganska skönt.......

På förmiddagen var Oscar hos doktorn.
Han fick ett myggbett vid ögat i torsdags.
I går var det svullet och i morse ännu mer svullet..
Så de ville titta på det sa de när jag ringde.
Men det gick fort.
Han fick en meducin bara..
Ser faktiskt redan lite bättre ut.

Sen köpte vi grejer o fixade inför i morgon.
Hoppas vi kan ha kalaset ute.
Är ju så mycket skönare!

På eftermiddagen kom mamma o Tonny hit.
Vi fikade lite.
Sen ville de pova Wii-Fit.
Det skulle vi filmat.
HAHA
Gick en sväng sen...

I morgon förmiddag blir det go-kart.
Flera år sen vi åkte sist.
Ska bli sååå kul!
Hoppas bara det inte regnar!

Har varit lite dålig på att lägga in bilder den senaste tiden.
Men när man har semester har man inte tid med sådant. :-)
Lovar att det kommer så småning om.

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi... tråkigt med regn?! det kan jag väl aldrig tänka mig. idag har oscar, jag och min lillasyster hoppas i vattenpölar i ösregnet. har inte haft så kul på länge. det är sommar det ;O)
håller tummarna för att ni slipper regn på kalaset dock. kramar