fredag 7 mars 2008

SOL!!!

Idag har jag målat, pysslat med Oscars "mitt första år" album...
borde vara klart vi det här laget..
haha

När jag hämtade honom från dagis var det så fint väder..
Så vi tog en sväng till kullen.

Låång pinne.



Kör vagnen, åt fel håll.



Bananpaus.



Det är vatten där nere!
Säger plums när man slänger ner en sten...


När Anders kom hem åkte vi till Corner..
Kännde inte för att laga mat idag. :-)
Var länge sen jag åt såndär mat, så det var gott.
Oscar åt upp allt sitt mos o sin korv o så ville han ha mer.
Tror tyvärr inte det är påfyllning på KidiCorner.
De renoverar så tyvärr var bollhavet stängt..

Jag undrar om det blir lost i kväll.
Text har kommit...
Men har ser upptagen ut där borta.......

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så kul att se på alla härliga kort du lägger upp :-)

Anonym sa...

aaah... ser verkligen mysigt ut! jag vill flytta "hem" till "rätt" kvarter och ha nära till skogen... krama oscar från oss.