tisdag 25 mars 2008

Många dagar.



Åkte som sagt till ohamn i lördags.
Där fick Oscar ett påskägg av mej o Anders.
Det innehöll en polisbil.
Han fick även ett ägg av mormor.
Där i låg det en liten bok om bilar och ett par halkstrumpor.

Mormor tyckte inte att det räckte med ett påskägg..
Han skulle ha påskpaket också!
Och det sa ju inte Oscar nej till..
Ett pussel var det i ena paketet och sandlådegrejer i det andra..

Denna stora bil var lastad med en hink, vattenkanna, spade, kratta och några formar.
Oscar äääälskar bilen!


På söndagen vaknade han innan klockan 7...
Han somnade efter 21, men ändå skulle han upp innan 7.
Titta på bilar ville han göra..
Men alla bilar sov ju...


Gick ut en sväng på förmiddagen.
Det var ju SOL!
Men kallt o blåste lite... :-(
Men Oscar ville leka i alla fall.
Åka rutchkana var roligt!
En liten som han kunde åka själv..


Igår kom det massa snö... :-(
Och såklart måste man ju passa på att gå ut i snön...


Åka pulka är mysigt..


Pappa är en bra pulkadragare.


Åka pulka ner för backen var inte redigt Oscars grej...
Han ville hellre gå i snön.. eller åka på efter pappa..
Så vi gick lite på slingan här bakom...

Idag har jag jobbat och i morgon ska jag jobba.
Ser ut som att jag inte ska jobba på torsdag.
Då ska troligtvis jag, Oscar, Camilla o Ronja gå till simhallen.
Spännande.
Jag har aldrig varit där.
Föstår inte redigt hur det funkar att ha med en unge som inte kan vara stilla en sekund...
När ska jag hinna ta på mej kläder?
hahaha

Nu ska jag nog läsa lite i min bok...
"Mias systrar".
Är jättelänge sen jag läste en bok.
Men nu är jag fast.

Godnatt

Inga kommentarer: