måndag 10 mars 2008

Löndag Söndag Måndag

Länge sen jag skrev nu..

Lördag:
Jag, Oscar, Sofia och Linnea åkte till Nina o Natta o lekta o fikade.
På eftermiddagen drog jag ut Anders o Oscar.
Vi gick till kvantum o fikade.
Haha blev en del fikande den dagen.
Tog lite kort när vi var hos Nina o Natta..
Men de sitter fast i kameran.
Glömde sätta i minneskortet innan jag åkte o kameran klagade inte på det..
HAHa
Måste finnas något inbyggt minne... men vet inte hur man får ut bilderna där ifrån.
Inte orkat kolla på de ännu..
Men det kanske kommer bilder senare.

Söndag:
Vi åkte runt till Team Sportia, Elgiganten, OnOff och Jysk.
Jag önskar mej en ny cykel när jag fyller år.
Men blir inte att köpa här i alla fall.
Kostar ju 4000 minst.
Blir nog biltema.
På kvällen kollade vi en bra film.
Irene Huss.

Måndag, idag.
Städade lite i Oscars rum.
Såhär blev det jag målade:

FÖRE


EFTER




Ser nästan vitt ut på bilderna.. men är ljusblå..



O så fixade jag lite med albumet.

När jag hämtat Oscar åkte vi till Willys o handlade.
Åt lök-köttfärslimpa idag.
Tror det är min nya favoritmat.

Snart är det cityakuten.
Godnatt.

1 kommentar:

Cammie sa...

Fins det blev....