tisdag 11 mars 2008

Jobb!

Idag har jag jobbat!

Vid klockan 06,20 ringde Anders telefon..
Jag typ sov... hörde den i sömnen..
Han kunde inte svara..
Så sen ringde min mobil..
Var jobbet..
Så var bara att upp o hoppa, slänga i sej lite frukost.
Få på Oscar kläder o springa till dagis.
Tur det är nära!
Vid 07,01 var jag på jobbet.

Men jag behövdes bara idag. :-(

Hoppas de blir mer snart!

Och att alfa vill ge mej lite pengar...
Har FORTFARANDE inte fått någon utbetalning.
Skrev ju in mej i början av januari..
De ska ha papper, efter papper osv..
O så tar det 5 veckor varje gång..
Så blir väl inga pengar i mars heller.
Vad ska man leva på?

Godnatt

1 kommentar:

Anna sa...

Håller med, tar hur lång tid som helst med alfa, och dom kan ju inte säga vilka papper dom vill ha med en gång... konstigt alltså.