lördag 20 oktober 2007

Lördag.




Varför är bilden åt fel håll?
Den vill inte vända på sej...
Så ni får vrida huvudet, om ingen kan berätta för mej hur jag vänder den om...

Edit: Bilden är nu rätt!!

Idag har vi tagit det lungt.
Oscar o jag gick en sväng till breviksbutiken i förmiddags.
Hämtade mitt H&M paket. Allt passade super. :-)
Oscar somnade på vägen hem.. så jag satt ute på gården en stund o spelade ds Zelda tills han vaknade.
haha
Sen åt vi mat..
Var ju soligt o fint så vi åkte ut en sväng.
Dammsög ur alla fula barr som flugit in i bilen.
Dammade ur den lite med och spolade av den.
Sen åkte vi till Willys o handlade lite.
I kväll började vi kolla på en supersjuk film.
Så sjuk o dålig att vi stängde av den.
Nu ska jag nog spela lite Zelda. Det är roligt. T
rodde jag aldrig att det skulle vara.
Kanske får ta o prova det på GameCube o wii också sen.. :-)

Godnatt

2 kommentarer:

Cammie sa...

Har du testat att vända bilden om i ditt bildprogram?? För det brukar jag få göra, även att jag ser bilden rätt så blir den fel när jag lägger in den, hel skumt..

Kul att allt passade från HM..

Anonym sa...

Skriver som Cammie. Testa att vända bilden i ditt bildpogram :)
Hur som, med bärbar dator är det lätt att vända datorn lite så jag såg kortet hur bra som helst ;) Jättefint kort!