onsdag 10 oktober 2007

Bäbismys!

Började dagen med att leta efter mitt cykellyse. Är mörkt ute när man ska till jobbet..
Gångvägen mellan skolan och karlbergs går fort ska ni veta... Mörkt o kusligt!
Sen var det jobba mellan 7-16.
Hände inte så mycket roligt..
Vid 16:10 hoppade jag in i duschen.
16:39 skickade jag traderapaket på kvantum...
Och ca 16:50 var vi hos Henke, Camilla, Snoddas o Ronja.
Där bjöds det på god lassange och senare tårta.
Firade Camillas födelsedag och Ronjas födese. :-)
Hon var sååå liten lilla Ronja..
Vägde nästan inget alls när man höll henne.
Kan inte fatta att Oscar vägde 500g MINDRE än henne.
Har glömt det.
Mysigt var det i alla fall att gosa bäbis.
hihi
Kom hem lite innan 20.
Då var det sovadax för Oscar...
Sen hamnade jag här...
Tog KÖP NU på en en tröja på tradera som jag länge velat ha.
Superfin!
Tack Hannah. :-)

Näää.. nu ska vi nog snart lägga oss i sängen o kolla prison break.
Sen är det ju sov dax.
Jobb i morgon.

Tack o hej.

Inga kommentarer: