tisdag 23 oktober 2007

Tisdag.

På förmiddagen var vi på Elvan med Camilla o Ronja.
Är mycket mysigare sångstund där än på liten o stor.
Svängde förbi Storcks på vägen hem.
Glaset i ramen jag köpte i går var ju trasigt... :-(
Väl hemma var det sovdax..
Då passade jag på att spela lite Zelda. :-D
På eftermiddagen diskade jag lite o städade i ordning i köket.
Oscar var mycket duktig o hjälpe till......................





Är ledig i morgon med!
Vilken lyxvecka jag fick.
Men stackars älsklingen..
Är ju meningen att han ska vara hemma.
Men inte mej emot.
Finns inget mysigare än o vara hemma med Oscar, så klart. :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen och ja.. spela lite Zelda kanske. haha

Blir visst massa bilder på Oscar.
Ni som har barn förstår. :-)
Ni andra kommer kanske förstå en dag...
Det finns inget finare o vackrare än sitt eget barn!
Han är bara för bäst!

Godnatt!

1 kommentar:

Cammie sa...

Jaha så det blev att vara hemma imorn med... Skön vecka du får.. hihi