torsdag 25 oktober 2007

Lycka!




Här ser ni lycka.
Min älskling fick ett nytt spel med posten i dag.
Men inplastat ska det väl vara i några år till..

Ander har fått tillsvidare anställning. Grattis!
Och jag är typ arbetslös från o med mitten av november.
Tack. Arbetsförmedlingen nästa.
Nu jävlar ska jag hitta ett jobb så att jag slipper det där stället..
Där blir man ju ändå aldrig anställd...

Var på janne banan i dag o köpte en dyna till Oscars nya vagn. Det var rea. Halva priset!
Det gillar jag!
Vagnen kommer för den delen vecka 47.
Är ju evigheter till! Var ju meningen att den skulle komma vecka 42.
Men då kom typ alla andra färger utom Oscars.
Vagnen finns i lila. SKITSNYGG!
Första gången jag önskat att Oscar var en tjej. HAHA
Men ändrade mej fort när jag kom på att rosa kläder hade kommit på köpet. ;-)

För övrigt har det inte hänt så mycket i dag.
Älsklingen är hos sin bror o Oscar sover...

Fredag i morgon.
Sen är det helg!

Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar oxå den där lila vagnen :)