lördag 13 oktober 2007

Dagen Ullared!

Gick upp 03,15.
Oscar vaknade precis innan vi gick..
Trodde inte han skulle somna om då, när det inte var mamma o pappa som låg bredvid.
Men han somnade om så sött! :-)
Åkte som sagt vid 04.
Var i Ullared lite efter 8.
Var ingen kö in.. men HJÄLP vad folk det var!
Alla körde på och trampade på varandra.
Folk slet i kläderna.
haha
Hittade i alal fall lite grejer..
Overall, regnkläder, vantar, tröjor och grejs till Oscar.
Anders köpte 3 par jeans (149kr st!) och 2 tröjor.
Jag hittade ett linne och en tröja.. Vet inte om det passar.
Inte prova ännu. Var JÄTTELÅNG kö till damernas provhytt.
Och så tar det ju typ 20 min per plagg för tjejer o prova.. så ville inte ställa mej där.
ahahha
Köpte lite leksaksjulklappar till Oscar med.
Och lite annat grejs.
Sen blev vi hungriga.
Betalade, gick till bilen med grejer och åt lite mat.
Hade lite kvar att kolla, så gick in igen..
Blev inte så mycket grejer denna gång.
Orkade inte stå i den låga kön till kassan som blivit när vi var borta..
Så köpte 10 saker så att vi fick gå i snabbkassan.
:-)
Det blev bland annat lite godis, chips, panelgardiner åt Oscar och en visp. :-)
Sen gick jag o älsklingen till H&M och NetOnNet.
Han köpte lite, men jag hittade inget.
Satt o väntade på Nina o Putte en stund, eftersom de vande den kön som tog längst tid.. typ sådär 1 h. HAHA
Sen vid ca 14,30 åkte vi hemmåt.
Blev en fika efter halva vägen.
Kom hem vid 19.

Hemma möttes vi av en glad Oscar.
Hade gått superbra i dag!
Packade upp en del av det vi köpt.
Mamma hittade lite dagiskläder som hon ville ge Oscar i julklapp.
Så hon köpte det av oss. :-)
Tonny kollade på fotboll..
Sverige vann tror jag..
Sen åkte de hem och Oscar somnade..
Och här sitter jag.
Tänkter inte lägga mej vid 22 idag, som vi gjorde i går.
Är ju helg!
Mohahha
Ända gången man kan vara uppe lite.
Kanske ska gå o prova mina kläder...

Är rätt nöjd med dagen.
Blev ett par tusen kr fattigare..
Men nästa gång hyr vi en stuga.
Var lite jobbigt att åka så mycket bil..
Och gå upp mitt i natten...

Tack o hej!

Nilla - Fanns massa söta bebisgrejer såg jag.
Dit skulle man åkt innan bebis kom. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en del ni shoppade med andra ord. Lika bra att passa på när man är där :) Stuga är ju jättebra att hyra, och om man är fler blir det ju inte så dyrt. Ja visst fanns det många SÖTA bebiskläder o grejer till bebis :)