måndag 5 januari 2009

Matbröd.

Hittade ett jättelätt recept på ett matbröd.
Slängde nyss ihop det.
Hoppas det blir gott.
I så fall kan man ju spara lite pengar genom att baka ibland.
100 min ska de stå i ugnen o värma sej.
Jag ska nog hoppa in i duschen o värma mej nu.
Tycker det är kallt.
Vi har ju "bara" 23 grader här nu.

Idag var det jobb..
Bara 1 ledig dag kvar..
Sen är det jobb varje dag.
Hoppas dock på att kunna ta ledigt den 16:e.
Och så ska jag vara fl 26 och 27.
Dagis har stängt 27:e.

Godnatt

4 kommentarer:

DeadSilent sa...

Haha, ja hos oss har vi BARA 16 grader!

Cammie sa...

Här hos oss har dagis varit stängt idag... Så imorn är det jobb för mig o dagis för ronja som gäller...

Endag sa...

God fortättning till er på det nya året, hoppas det börjat bra!
Vilken snygg säng Oscar har fått, en sån vill min son ha men han får vänta ett par år till ;)

Cammie sa...

Du har en liten utmärkelse att hämta inne hos mig :)

kram