fredag 23 januari 2009

Långledig.

Länge sen jag skrev nu..

Nu har jag o Oscar långhelg.
Dagis är stängt på tisdag, tog ledigt även på måndagen.
I morgon kanske det blir att träffa Nina o Natta.
Söndag tror jag vi ska på kalas.
Måndag ska vi åka buss till Hannah och baka kladdkaka.
Tisdag eftermiddag ska vi till bvc.
Kanske ska träffa Oscar o Annelie också. Vi får se hur det blir.
Va tänkt så från början, men nu så har hon fått jobb!!
Roligt värre!

I går var jag på mitt första lönesamtal i hela mitt liv.
Det var spännande.
Tycker om min chef, han är bra.
Lönen ökade. Finfin! :-)
O Helen, min arbetskompis stannar kvar.
Det är hon o jag.
Vi är ett bra lag!
Oj vad jag trivs bra!

Film nu?


1 kommentar:

Anonym sa...

Kan vi inte klämma in oss också under långledigheten? ;-) Är i skolan måndag förmiddag. Annars är det nog lugnt. Kram