lördag 24 januari 2009

Lördag.

Så var det lördag.

I morse kollade vi på Wall-E.
Mycket spännande tyckte Oscar.
Han tyckte dock lite synd om Wall-E som var så ensam...
Jag o Anders började se den i går kväll, men jag somnade tydligen efter 30 min visade det sej idag när jag såg den igen.
Inte så värst bra tycker jag..
Inte som Nemo.

I dag har Nina o Natta varit här i lekt o fikat.
Men barnen var inte så lekiga idag.
Trötta o gnälliga..
Ja.. man kan ju inte alltid vara på topp.
Oscar somnade sedan när vi satt o läste en bok. (Wall-E för övrigt.)

I eftermiddag bakade jag brödbullar.
Tror jag hittat min favorit nu.

Nu ska vi snart kolla på LOST.
Det har ju äntligen börjat igen.

I morgon blir det kalas hos Henke.
Och så tänkte jag åka en sväng till Team Sportia o karlssons.
Var lite spännande i reklambladet.

godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du recept på bullarna? Om dom är enkla, och blev goda alltså.