söndag 23 november 2008

Uppdatering..

Ja.. jag ska snart uppdatera vad som hänt i mitt liv de senaste veckorna.
Men inte i dag.

Beställde just en julklapp till Oscar.
En säng.
Hoppas han blir glad.
Vill att det ska bli jul nu!
Han kommer få en rolig julklapp av farmor, som jag vet att han kommer tycka om massor.
Vill ha julafton nu!!

Det stora problemet i julklappshandlandet blir nog min bror och Tonny (mammas sambo).
Vad kan man köpa till dom?

I morgon blir det inget jobb.
Oscar är förkyld.
Han behöver vara hemma o vila lite.
Stackarn, han är alltid snorig tycker jag. :-(

Godnatt

3 kommentarer:

Endag sa...

*haha* Ja, man får prova att somna på kalas när man tycker det börjar bli för mkt, eller om man vill att gästerna ska gå hem ;-)

Ja, det var mkt roliga presenter han fick, men såg att du redan tittat på korten på FB ;-)

Hoppas Oscar kryar på sig snart.
Dumma envisa förskylningar som härjar! Hört att det finns ett virus nu oxå som härhar för fullt.

Hannah sa...

Hoppas han kryar på sig snart. Hälsa från nanna :) Kramar

Endag sa...

*skrattar* ja det har du ju rätt i, alla djuren + Jocke kan ju dra mig i pulkan, tänkte dom skulle göra det sen i helgen OM snön ligger kvar :-D