söndag 2 november 2008

Tid för bilen

I dag har vi lagt ner lite tid på bilen.
Lämnade Oscar hos sin farmor i förmiddags.
Åkte sen o tvättade bilen på OkQ8..
Tyckte det var lite kallt att tvätta ute.
Sen bytte vi till vinterdäck.
Det var faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara.
Varmt i solen var det!

Stackarn, nu är han inte så fin längre.
Men Anders köpte ventilhattar som blinkar blått...
Om jag var bilen skulle jag dock inte bli så glad över det..
haha
Undrar hur länge i får ha det innan farbrorpolis stoppar oss.
Fast det tycker nog Oscar bara är spännande.

Oscar somnade på vägen hem, vid 17,15.
Bökade massor med honom när jag tog av kläder så att han skulle vakna.
Men han reagerade knappt..
Var inne o petade på honom nyss.
Han mumlade och vände sej om o sov vidare.
Borde vara jättehungrig.
Åt lunch hos gammelmormor vid 12,30. Men han åt tydligen inte så mycket.
Och så lite fika på eftermiddagen...
Var ju meningen vi skulle ätit när vi kom hem..
Han o Ronja lånade farmors badkar..
Han kanske blev trött av det.
hahah

godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

låter spännande att va försökskanin. det ser jag fram emot. och vad gäller pysslandet så lovar jag att du fixar det också. kom hem till mig nån dag så pysslar vi tillsammans, ja har massa stämplar å grejer, d e bara att klistra och klippa lite :O) ses på frdag. kram kram