söndag 1 juni 2008

Sol sol sol!

Har varit så skönt väder i helgen!

Igår förmiddag åkte vi ner till stan.
Shoppade lite grejer.
Kalaskläder till Oscar, ett par shorts och en shorta med inbyggt t-shirt.
Han blev jättesöt!
Till mej själv köpte jag 2 st kjolar, 2 st bh, 2 st linnen och en tröja.
Bra grejer.

På eftermiddagen var det barnkalas hos Natta.
Grillade korv i deras trädgård.
Ungarna busade o lekte.
Sen blev det fruktsallad o glass.
Gott!!


Hjälper Putte att klippa gräset.


Sötnosen i partyhatt.

I förmiddags gick vi en sväng.
Letade reda på vart den äckliga brandlukten kom i från i natt.
Var tydligen några ungar som tänt på bänkar här på kullen.
Sen gick hem o åt.
Gick ut igen..
Oscar somnade i bilen.
Parkerade ute vid Norra.
Lade oss på en filt i solen medan han sov.
Sen vart det glass på corner!
Jag smakade den nya candy ice - Chokladsås och maräng.
Jättegod!
Åkte efter det en liten sväng till Anders mormor.
Shopping på Willys o sen hem.

I morgon är det jobb.
Men bara 4 dagar denna vecka!
På torsdag kommer mina 3 flickor hit!
Ska bli så kul!

Hoppas det går bra för Oscar på dagis i morgon!

Godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

d låter som om ni haft det bra. vi ligger ju såklart sjuka igen... hmm... oscar e hostig, å jag, ja... jag är nog bara stressad.

Anonym sa...

nä, jag har inte sett några prickar... men d kan ju ta upp till 2 veckor innan dom kommer, så jag håller fortfarande tummarna :O)