onsdag 4 juni 2008

Snart lååånghelg!

Fortfarande sol o skönt ute!
Men jag tycker allt det ska kolla regn nu.
Det kan regna lite varje natt så att gröset blir grönt igen.
Är inget skönt att gå barfota på bränt gräs..
:-(

Oscar har inte lika ont längre.
Tror vi.
Han säger i alla fall inte aj längre. :-)
Och rör armen mer än förut.
Är inte lätt när de inte kan säga hur de mår..

I dag har vår vikarie varit med på jobbet.
Bra.
Då får vi semeter i sommar. :-)
Och det är inte katastrof om man måste vara hemma ibland.
Var o hämtade mer kläder idag också..
Shorts!!

I morgon kommer Johanna, Jennie o Linda hit!!!!!!!!!!!!

Börjar vid 6  i morgon.

Ska blir skönt med 3 dagar ledigt nu!

Ungen har kommit på att han inte vill somna på kvällen.
3:e kvällen nu som han vägrar.
Igår tog det 1,5h..
Idag lade vi oss hela familjen i dubbelsängen.
Låtsades sova..
Han somnade efter 30 min..
Han är underbar, men de få timmar på kvällen när han sover behöver man.

Godnatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallå! min oscar hade också nyligen en sån period på dagis, men sen blev det rätt snabbt som vanligt igen. skönt. å om oscar fortfarande har lite ont så kan det ju va lite jobbigt på dagis. men va skönt att d har blivit bättre. kram kram

Anonym sa...

skönt me långhelg kan jag tänka mig, tycker oxå det för då är ju Jocke hemma men bara för det hade han lovat att jobba hos en idag *surt*... - kommer ju hem redan vid 14, sa han innan han åkte iväg.. Ja, en liten tröst ialf ;)

Anonym sa...

Så där kan det vara för er ibland oxå att ni har svårt att sova på kvällen ibland, så är det för alla *hihi* / Från Eddie ... ;)