måndag 16 juni 2008

Mycket att skiva om.

När man inte skriver på länge så har man en del att skriva om.
Och jag har glömt bort var jag gjort sen siet.. så var nog inget viktigt..

Men i lördags var vi alla fall på inflyttningsfest hos Nina o Putte.
Det var kul!
Anders låg bakis i sängen HELA söndagen.
Var bara uppe o åt och duchade.
HAHAHAHA
Slöseri med tid!
Jag var nykter och mådde prima dagen efter.
Oscar sov hos farmor mellan lördag och söndag.
Första gången han sover bort själv.
Och det gick jättebra.
De gick bland annat till kvantum.
Där köpte farmor en ambulandsbil till Oscar.
Han blev mycket lycklig.

Idag har jag klippt mej.
Det blev KORT.
Lite väl kort tycker jag.
Jag sa till henne att det viktigaste är att jag kan sätta upp det i en svans.
Jaja visst sa hon.
Men det var den minsta svans jag sett.
Typ 1 cm.
Jaja... vänjer mej väl tillslut.
Är ju skönt med kort på sommaren.

På onsdag blir det att jobba över.
Bli en jobbig dag.
Föst jobb 7-16.
Tvättiden börjar vid 16.
Börjar jobba igen vid 19,30.
Hoppas på att vara klar runt 23.
örjar jobba vid6 igen på torsdag.
Men slutar troligen runt 12.
Går hem tidigare, de timmar vi jobbar över.

Sen är det midsommar.
Ska fira med Nina, Putte, Natta och Donna.
Som vanligt! ;-)
Ska bli kul!

Nu ska jag nog läsa bok.

godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar ditt bloggande ;)