torsdag 1 november 2007

Jag vann!

Som jag skrev i går så har Nina drömt att jag blivit miljonär.
Så jag köpte en lott i dag för o se om det var sant.
Och jag vann!!!
50 kr.....
Bara 999950 kr kvar..

I dag har jag vart ledig!
Jag o Oscar åkte en väng till Nordiska o Lager 157.
På Nordiska tänkte jag köpa julpanelgardiner.. Men de hade inte börjat med det än..
Typiskt.
Vi har aldrig haft julgardiner. :-)
Men nu tänkte jag att Oscar vill säkertse lite tomtar..
Och nu när vi har panelgardiner överallt är det ju inte jobbigt att byta.
Och inte heller dyrt att köpa.
Men jag hittade ett par jättefina barngardiner.
Med elefanter, giraffer, noshörningar, zebror och grejer på.
Fanns flera olika modeller...
Har letat massor efter barnpaneler..
Köpte ju ett par i Ullared, men de var inte så fina.
Ja.. hur som..
Sen åkte vi till Lager 157.
Där kostade allt 25, 50 eller 100 kr.
Och det var "Köp 4 plagg och vi bjuder på de 3 billigaste"!
Hittade 3 tröjor till Oscar och 1 tröja till mej. Totalt 25 kr.
Billigt o bra.

I morgon blir det jobb..
Måndag ledigt.. Liten o stor och BVC..

Tack o hej.

Inga kommentarer: