torsdag 22 november 2007

Ansiktsbehandling!

I kväll har jag vart på en 90min lång ansiktsbehandling.
Så underbart skönt!
Skulle man göra oftare, synd att det är så dyrt. :-(
När jag kom ut till bilen hade jag glömt lyset på....
Denna lilla bilen varnar visst inte när man glömmer det.
Han ville inte starta. :-(
Så det var bara att gå in igen och be om hjälp.
Var kolsvart, så var lite pyssel med att få bort locken till batterien.
haha
Men sen startade han utan problem när jag fått dit startkablarna.
Ficklampa skulle man ha i bilen!

I morse (7-12) tvättade jag o Oscar.
Han tycker det är skitkul att titta på maskinerna när de snurrar.
Jag tycker det är mindre roligt......
Sen städades det och lagade mat.
Mamma ringde och sa det var halva priset på allt på Storcks.
Så då var vi ju tvugan att åka dit o kolla.
Handlade en del.
Åkte förbi kvantum på vägen hem.
Fattades lite grejer till maten..
Sen gjorde jag klart maten.
Anders kom hem och vi åt..
Och vid 17,15 åkte jag till behandlingen.

Idag har det hänt något roligt.
Någon har fått barn. :-)
STORTgrattis till dej o gubben!
Är nyfiken på vad det blev... kollar webbisar hela tiden, men ingen där... :-(

I morgon ska jag jobba.
Men det är ju fredag, så det blir nog inte så jobbigt.

Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack.. för jag förmodar att det var mig o min gubbe du menade ;)