lördag 27 november 2010

julklappar

Nu är det dax för lite julklappsinslagning.
Har nästan handlat klart alla julklappar som ska inhandlas.
Inte likt mej, då jag brukar köpa de sista i julveckan.

Igår satt jag o pillade med Oscars paketkalender.
Han tycker det är så spännande!
Ögonen är såå stora när han på morgonen ser att tomten varit här under natten o bytt ut hans blixtentavla mot en paketkalender.
Men det är ju ett par dagar till..

Julen är mysig!
Jag vill att det ska bli jul NU så att man får se lyckan när de öppnar sina paket, ja Adam bryr sej ju inte så värst ännu..
Han blir ju lycklig bara han får ett snöre o bita på....
Men denna julen är lite annorlunda..
Jag vill inte att det ska bli jul, för då ska jag snart börja jobba..
Suck.

Nu har jag klappar att lappa.

Inga kommentarer: