torsdag 19 februari 2009

Oscar mår bättre!

I dag mår Oscar bra.
Dock vill han inte äta ordenligt.
Så han får vara hemma från dagis i morgon också.

Blir ingen rolig lön...
1 vecka var jag ju hemma o var sjuk själv i 4 dagar + en dag med lägsta fp= 180kr/ dag.
Och så nu en vecka VAB.
Så är det.....
Skit.

Har varit ute lite idag iaf..
Han började ju nästan klättra på väggarna.
Har ju inte vart ute sen i söndags.
Kallt var det ute tycker jag.
I morgon åker vi nog lite pulka.

Nu ska jag prova HMkläder som kom idag.
Har ett stort paket här!
Dock är det även till Oscar, Nina, Natta o Putte.
Blev inte mycket till mej, mest till Oscar som valigt.

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att oscar mår bättre! vi får se till att ses när han blir frisk :O) om vi lyckas hålla oss friska så länge. jag har fixat lite grejer till ett dopkort, så i helgen hoppas jag hinna pyssla lite. kram