tisdag 14 oktober 2008

Sjukling.

Min stackars lilla pojke vaknade med feber i morse.
Så det blev inget dagis för honom idag.
Och inget jobb för mej...
Men han har varit lika pigg som vanligt, även att det var snorigt, hostigt och feber.
Jag skulle inte orka resa mej ur sängen om jag hade 38,7.

I morgon ska jag jobba över...
Vet inte hur länge det blir, hoppas vi är klara till 21 i alla fall.
Så i morgon får Oscar vara hemma med pappa.

Min mp3spelare kom igår.
Nu kan jag lyssna på min bok överallt. :-)
Fick ett paket från ellos idag också..
Det var en skomätare.
Det är bra att ha.
Och så var det 3st kalsonger till Oscar...
Man var nämligen tvungen att beställa för minst 200kr.
Så nu får han ta o bli blöjfri, så att han kan använda sina snygga bilarkarlsonger.

Nu blir det sängen med serier.

Godnatt

2 kommentarer:

Hannah sa...

Hälsa Oscar att Hannah hälsar att han får krya på sig :) Krama honom från mig :) Kram

Anonym sa...

*Krya på dig O*

Tack för ditt lycka till men TYVÄR blev det ingen op :(