fredag 18 juli 2008

SEMESTER!!!!!

Nu är det äntligen semester!
Min första betalda semester.
Coolt.

Oscar har varit hemma från dagis hela veckan.
Stackan, han som tyckte det var så roligt på sommardagiset.

Det har varit en jobbig vecka!

I onsdags när jag vaknade mådde jag inte bra.
Trodde jag skulle bli sjuk.
Jobbade 17h den dagen.
Från 07 till 24.
Det var jobbigt....
Mådde lite bättre uner dagen, men inte helt bra.
Runt 22 började vi gå i sömnen..

På torsdagen började vi 07,30 och jobbade till 19.
11,5 h...
Då gick jag på någon överenergi.
Så det gick ganska bra.
Fixade massa golv under de dagarna.
Och folk såg faktiskt skillnad.
Så det var kul.

Idag var jag hemma med Oscar.
Han börjar bli bättre.
Har varit hos farmor.
Är bara hon som får lägga i salva i hans ögon.......
Han blir helt galen när jag fösöker.

I morgon skulle vi åkt till Ohamn.
Men skjuter det till söndag, så att Oscar hinner bli lite bättre.
Har varit o hyrt flytväst idag, så hoppas att  vädret tillåter lite båtåkande.

I morgon är det Västerviksträffen = Volvoträffen.
Hoppas det är varmt så Oscar kan ha sitt snygga VWlinne.
Idag sha han usch-bil även till Volvo.
Så vi får väl se hur det går i morgon när det bara kommer  finnas volvosar.

SEMESTER!!!

Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med semester! Hoppas ni får det toppenmyyyyyys :) Önskar Nilla