torsdag 22 maj 2008

ALV

Äntligen fredag i morgon!!!

På lördag ska vi på grönt veckoslut.
Klappa djur, kolla på traktorsutställning osv...
Blir nog mys tycker Oscar.
Enligt västervikstidningen igår och idag så är det en STOR SOL på lördag.
Så det låter bra.

Den 10 augusti ska det också vara en stor sol!
För då åker vi till Astrid Lindgrens Värld.
Nordea bjuder.. då måste man passa på. :-)

Nu tycker jag att ett visst företag ska ta o säga om Anders får semester de veckorna han ansökt om.
Är ju snart juni.
Tänk om man har tänkt att resa bort, boka stuga osv...
Får väl veta vecka 29 eller nått...
Känner att jag är sååå glad över att jag kommit bort från det där företaget.
Hoppas jag inte kommer tillbaka dit mer!
Oj.. sa jag det högt?
Nej, vilken tur. Skrev det ju bara.

Ska nog  snart sova.
Börjar ju vid 6 i morgon.
Och slutar 14,45!!!!!!!!

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Jullan :) / Kram Eddie...

Hoppas det blir stor sol den 10 augusti :)

Anonym sa...

Glömde skriva; ja det var första badet på BB :D